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 Betreff des Beitrags: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 17. Nov 2011, 08:05 
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Infos zu ein Paar Mods:
http://kotaku.com/5860367/your-guide-to-getting-skyrim-looking-and-playing-better

Und ini's anpassen:
http://www.rockpapershotgun.com/2011/11/16/skyrim-i-want-more-pretties/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+RockPaperShotgun+%28Rock%2C+Paper%2C+Shotgun%29&utm_content=Google+Reader

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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Mo 21. Nov 2011, 18:58 
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Es tut sich was an der UI-Mod Front:

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1274237-skyrim-ui-pc-specific-redesign/


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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Di 22. Nov 2011, 12:43 
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LAA nach Steam-Patch wieder einstellen: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013#content

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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Mo 28. Nov 2011, 23:05 
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Patch 1.2 steht in den Startlöchern, Mittwoch soll es so weit sein:
http://www.bethblog.com/index.php/2011/11/28/skyrim-1-2-update/

Zitat:
UPDATE 1.2 NOTES (all platforms unless specified)
Fixed crash on startup when audio is set to sample rate other than 44100Hz (PC)
Fixed issue where projectiles did not properly fade away
Fixed occasional issue where a guest would arrive to the player’s wedding dead
Dragon corpses now clean up properly
Fixed rare issue where dragons would not attack
Fixed rare NPC sleeping animation bug
Fixed rare issue with dead corpses being cleared up prematurely
Skeleton Key will now work properly if player has no lockpicks in their inventory
Fixed rare issue with renaming enchanted weapons and armor
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
ESC button can now be used to exit menus (PC)
Fixed occasional mouse sensitivity issues (PC)
General functionality fixes related to remapping buttons and controls (PC)


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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Fr 2. Dez 2011, 07:24 
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Skyrim bekommt Mods durch den Steamworkshop:
http://store.steampowered.com/news/6906/

Da bin ich mal gespannt

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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Fr 2. Dez 2011, 15:23 
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Der Patch zum Patch ist auch schon angeküdigt, soll nächste Woche erscheinen und wird sich wohl erst mal um die Resistenzen Bugs des letzten Patches kümmern.
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1300556-skyrim-what-were-working-on/
Darin kündigt Bethesda an, sich jetzt vor allem erst einmal um die technischen Fehler zu kümmern und Questbugs im Januar anzugehen.
Ebenfalls im Januar soll auch der Release des Creation Kits stattfinden.


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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Mi 7. Dez 2011, 09:29 
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Neue Texturen für die Landschaft: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2146

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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Mi 7. Dez 2011, 20:43 
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Patch 1.3 ist draußen:

Zitat:
Patch 1.3 Notes:

General stability improvements
Optimize performance for Core 2 Duo CPUs
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
Fixed Y-look input to scale correctly with framerate


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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 8. Dez 2011, 07:38 
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Was spielt ihr so für Charaktere? Ich kann mich noch nicht entscheiden.... aber ich glaube ich versuche mal Fernkampf... finde Pfeil und Bogen im Spiel echt gut.

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 Betreff des Beitrags: Re: Skyrim
Ungelesener BeitragVerfasst: Do 8. Dez 2011, 08:35 
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Du hattest was interessantes ausgelassen:
Zitat:
We’re also planning on rolling out support for 4-Gigabyte Tuning (Large Address Aware) next week for our PC users. Stay tuned!

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